Ahahahah...ari ni masok la hari ketiga aku keje..ahakz..aku diterima keje immediately lepas interview..well..mule2 aku ditempatkan kat admin.Tp coz da slalu sgt buat keje admin ni..aku mintak la department marketing coz nak more working experince..Then aku pon transfer la ke bhgn mktg..Company ni sediakan outsource mktg for charity event la..1st day keje tu agak susah gak ar..coz suara aku ni berada pada tahap high low pitch.So biler aku approach org..Suare xkuar..pastu da tentu ar customer xdgr ape aku ckp kan.Huhu...Tp xpela..best gak keje as marketer ni.Jumpe mcm2 ragam org..siyes klaka..Kalo bt bang bang boom punye program pon ok..Hahaha..

2 comments:

.I'm Nad. said...

good luck! :D

KeL@T said...

waaaaaaaa... sgt rajin yek... kalo kelat... tah la... sgt maleh mau pomot... tu sbb lebey sesuei koje di balik tabir jerkkk... hehehe...

ape pong... best of luck utk nabila...

opppps... salam kenal yek...