Wow...da lame seyh x update blog..cam maleh jew..hahaha..byk gak masalah dalam sebulan 2 ni..masalh ngan study,ngan bf..1001 macam la masalah..lagi2 mgu depan da nak exam..final exam siot..n last exam untuk diploma program ni..lepas ni aku xpayah da p kelas,dgr lecturer bebel bla bla bla..k la..celoteh je taw..Hari ni aku mulakan pagi aku dgn bersiap sedia pegi interview kat MFA (Malaysian Franchaise Association) yang bertempat kat Jalan Tunku Abdul Rahman..mule2 pegi tu ade rase cm xsedap ati..sampai aku rase nak tercirit plak la depan builing MFA tuh..nasib baik sempat tahan..so aku pon melangkah ngan penuh gaya masuk office tu..pastu tgu giliran untuk diinterview kan..aku pegi dengan lagi 2 org mmber kelas aku..lepas tu bile da kene interview, aku pon mule2 je ckp english..tu pon broken..last2 kuar la pelat melayu aku..hahaha..huishhh..soklan die bukan main susah..aku amik marketing..so die pon bantai la tanye aku soklan yang berkaitan ngan marketing..xnak tercangak pulak depan muke die..da ar aku blaja mase sem 2..da lame aku xingat ape aku blaja..ermm..lagipon aku x bajet la die tanye soklan mcm nak p keje..padahal aku nak buat praktikal je..sedikit sebanyak interview tadi tu mendownkan semangat aku la..tapi xpe..tu pengalaman yang berharga buat aku untuk meneruskan pencarian tempat praktikal lagi..wahh panjang melebar kak esah ni tulih..xsangke i taw..k la kawan2 sume..aku pon da xtaw nak celoteh ape..k..have a nice day! :)

1 comments:

Anonymous said...

pengalaman itu lg berharga..
org yg interview tu sj je nk tunjuk pndai kot..
sbb tu tanya soklan ssh..hehe