Hurmm..duduk kat tempat org ni mcm2 experience baru kita rase..setuju tak? bukan apa sbb entry kali ni aku nk citer pasal kenduri kawen sepupu kepada classmate aku..hari ni hari ape ye kengkawan? isnin btol tak? untk warga negeri selangor tentunya berseronok sbb hari ni hari keputeraan sultan selangor..oke cop cop dah menyimpang dah dr tjuk asal..berbalik kepada hari isnin..mcm pelik kan biler kenduri jatuh hari isnin..yelaa biasanya org akan bt kenduri sabtu or ahad..tp takpe sbb tu satu pengalaman bru..hmm lagi 1 aku mcm jakun sket biler kat kenduri kawen yg aku pegi ni dia hidangkan kerabu mangga n keladi masak ala2 kuah laksa..lg 1 tak tinggal adelah smbal blacan..dengan rakusnya aku mengadap lauk pauk tu mcm ko tgh makan lunch ye nabila padahal ko pegi kenduri tu dlm kol 5 kot..apee?? kol 5? haaa kalo kat kl kol 5 tu mknenye kenduri da abes k..da siap bukak khemah lg..byk jugak bezanye kenduri kawen kat kampung n kat bandar ni..lepas je melahap kat umah pengantin tu classmates aku sume pakat p jln kat bendang..msing2 berkelakuan mcm tak penah jumpe sawah termasuk la aku..hihih..so jom kita tgk keadaan sekitar kenduri n keindahan ciptaan Tuhan ni :)



konon diet la minum sirap jee

yeahhh itu diaaa hidangan aku yg menggunung da mcm panda


seblom makan menggedix dulu tgkap gbr




segerombolan pasukan berjalan menuju bendang


classmates aku


sengeh la ko nabila ade pacat melekat bru ko tau


aksi gedik nak keluar lalu batas



gbr penutup bersama kak wan :D

0 comments: