hurmmm tgk tajuk je ade 2 perkara utk aku berbicara kat sini..bola..ape tu bola? mengikut kamus kepala otak aku bola tu merupakan sebijik objek bulat yg dibuat drpd getah yg org slalu tendang2 pastu kejar sesame sednrik..erkkk..tu la ape yg berrlaku mlm ni biler malaysia lawan ngan indonesia..terjerit2 manusia bersorak menyokong pasukan masing2. aku hanya mampu melihat ajer..xmampu nak join bersorak..

oke let's turn to another story..aku baru je dpr menjejaki kawan lame mase kat skola dulu..it's such a difficult thing to believe u know..almost 6 thn xjumpa..then jumpe balik kat FB..so FB aku sayang kau lebey *ampu sgt pon xelok gak*..hurmm..sape kate FB ni buku xbberguna? bergunala jugak even 10% je n selebihnye melalaikan (sudah la ko nabila ko pon same lalai) hahaha..ok la tu je aku rase nak citer kat ko wahai diary..
esok2 kite sembang lagi ye cik diary.. :D

0 comments: