Hmmm..da lame x update blog ni.Agak bz la kebelakangan ni.4 ari lepas aku ade trip ke Port Dickson selama 2 ari 1 malam.Hehehe.BBQ party.Well, agak best gak ar camping kat sane lebih2 lagi ditemani oleh Amy tersayang kan..Kitaorang dok lepak tepi pantai borak2..Sonot taw..Lagi2 ade angin tepi pantai kan. :D .Erm..Tapi kan yang peliknye time Tahun Baru Cina pon PD sesak gak..xpaham aku.Jalan pack giler.Nak muntah aku tgk kete bebanyak ni.Tapi ramai gak kaum india yang pegi PD tuh.Ok la..kite lupekan kisah Pd jap..Ari ni merupakan ari pertama semester yang ke 6bermula.Aku pergi mendaftarkan diri ke registrar awal gak la dlm kol 9.Tapi kan suwey tol la ri ni..Aku kene sound dgn sorang staff ni coz rambut aku bewarna.Hek eleh..kaler rambut yg da berkurun lame menempek kat rambut aku ni pon nak kecoh.Ntah pahape ntah..Nasib baik la pointer aku jd penawar kemarahan aku terhadap kolej tu..Dpt result yang agak baik la.Tapi ttp x cecah 3.5..sedey je. :(



1 comments:

nazreen said...

wah..dh tau result..
x bgtau aku pn