Erm..Hari ni setelah seharian aku bekerja..berhempas pulas menyiapkan kerja yang diberi..Aku pon balik ar cm biasa iaitu dengan menaiki public transport yang penuh dgn org2 awam pelbagai bau jenis pangainye.Mase kat KL Sentral td aku diekori oleh sorang mamat mane ntah..Nyemak je.Aku naik tren ikut pintu ni ikut..Naik ikut pintu lagi satu pon nak ikut belakang..Naik rimas + seramm gak ar dgn gelagat aneh dia tu. At last dapat gak aku naik tren dgn aman tanpa gangguan lelaki td..Nasib baik takde kejadian yg tak diingin terjadi.Mintak penampar betul la laki tu kalo cuba apa2 kan aku..Dlm tren plak aku ditegur oleh seorang hamba Allah aka sorang kakak.Dia cakap "Better u zipkan beg u.Lebih secure sket sbb i pernah kena"..Aku tanya la apa yang hilang and then die jwb hp Nokia N75 yang baru seminggu dia pakai kena kebas.Macam2 perangai la manusia ni..Kejadian ni membuatkan aku lebih berhati2 untuk masa hadapan..Renung2kan lah..Selamat beramal. :)

0 comments: